» Pack My Bags

Igår så tog jag och Vidar en promenad till BVC för 4månaders besiktngen - UA!
Nästa gång som vi ska dit så ska han få sprutor igen... Inte direkt hans favvisgrej. Efter det så promenerade vi vidare hem till mamma. Tror att jag någonstans längst vägen kom in i klimakteriet, dra åt helvete vad vamt det blev! Mamma var typ världens sämsta sällskap då hon mitt i vårt lekande drog till läkaren för att kolla upp sin hosta. När hon väl var klar så fick hon ett astmaanfall och fick inte åka hem, så då var hon kanske inte så värst klar..? Pappa kom hem en sväng och lekte med oss, eller med Vidar. Efter det så skrev jag ett argt mail till SBF och förklarade att dom är rätt dumma i huvudet - fast på ett trevligt vis. Ekis kom och hämtade oss och sen blev det till att börja packa åt Vidar, vi åker till gotland imorgon. Satan vad grejjer vi packade. Kan ju tro att vi ska vara borta i ett år. Åt middag gjorde vi också - 22.10, p e r f e k t !

Annars så har vi blivit bjudna på Peddo-Eddos dop. Jag gillar dop som har s p r i t f e s t efter allt trist gudstjaffs! (Peddo-Eddo är förövrigt Lalle & Nattas son Edwin, det var Natta själv som råkade kalla det stackars baret för Peddo-Eddo så det är inte mitt påhitt!)



Dagens bästa: Lite av min lila hårfärg försvann :)
Dagens sämsta: Ont i halsen, bajsapa också!

 

Kommentarer
Postat av: Thias

Och så dog bloggen igen...

2012-05-02 @ 10:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback