» Long Time Gone

Då gör vi ett nytt försök på det här med boggande då. Som mammaledig så borde jag ju ha liiiite tid över kan man tycka.

Det verkar rätt overkill att försöka ppdatera om allt som hänt sedan sist jag skrev men jag kan försöka få med lite av det mer intressanta.

Har hunnit vara i Dublin två gånger. Första gången så var det bara jag och Ekis men vi lyckades bli fulla iaf.
Andra gången så var vi på parresa - med Oskar och Nordan... Och ja, vi blev fulla en gångn också och Oskar ramlade av en häst! Det var kanske ingen riktig häst men det var kul ändå, fast inte om man frågar Oskar men å andra sidan så har han rätt kass humor <3



En resa till Egpten har vi också hunnit med. Inget som jag rekomenderar. Äckligt folk, äcklig mat, äckligt folk, äcklig värme, äckligt folk, äckliga gator och äckligt folk. Nämnde jag hr äckligt folk det fanns förresten? BLÄH! Tillbringde min födelsedag med at bestiga ett berg i konungarnas dal - mitt i fuckin' Sahara - i 30 jävla äckliga grader med förlite vatte och beväpnade vakter runt omkring. Åh, just ja. Man fick ju INTE riktigt klättra runt där efter som att det är en utgrävningsplats. Trodde på fullaste allvar att vi skulle bli skjutna av äckliga egyptsianer (<- ja, det heter så).
 

Sen så var vi på classic carweek, det var inte alls lika kul att vara där när man inte fick vara full :(
Mitt under CCW så fick Ekis för sig att vi skulle köpa radhus, så det gjorde vi.

Sen så var det dags att föda lite barn. Det var ungefär som jag hade tänk mig fast mindre blodigt och mindre ont alltå så var det typ inte alls som jag tänkt mig tan mycket "trevligare". 1-0 till mig blev det då det blev en kille, en Vidar. Ekis var säker på att det skulle bli en tjej men icke. Som Oskar så fint uttryckte det "Klart att två män får ett förstapris". Vdar såg ut som en liten flodhäst när han föddes och det första han gjorde var att bajsa ner hela mig - något som han ännu inte tröttnat på. Hur som helst så är han världens bästa unge och han gör mig så otroligt lycklig. Innan vi fick honom hade jag inte en aning om hur r o l i g en bebis kan vara. Han gör så störda saker och har så konstiga ljud för sig...



Får väl avsluta som vanligt med bäst och sämst...
Bäst sedan sist: Min underbara familj!
Sämst sedan sist: En gång hade jag en vän, vi kan kalla henne Elin. I'm klar.


Kommentarer
Postat av: Terror-Thias

Det var då på tiden.

Postat av: cissilououloojk

You are back, i freakin love it!! ...

2012-04-17 @ 22:15:25
URL: http://snortaresynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback