» My Own Home

Vaknade på Söndagen mitt i sängen... Det var liksom en rätt stor grop där kan man säga. Katten spydde på golvet, alla skulle äta pizza, ingen kom ihåg gårdagen osv. En helt vanlig Söndag i rättvik mao. Dessutom började det hagla på mig när vi var i Vikarbyn, stod och pratade med Seb när det heltplötsligt börjar regna golfbollar! Rätt omoget med hagel...
Blev inte ens raka spåret hem utan förbi Avesta igen för att hämta ett Tråg och sen förbi Bagarn och dumpa motorn. Ekis var iaf rätt nöjd som fick köra dodgen hela vägen hem hehe ;) Väl hemma så hade vi ingen mat så jag tvingade med mig Stoffe till Donken, kom hem till en sur man men det löste sig rätt fort. Där emellan allt så hann jag även prata med
Zandy som hade sett någon schampooreklam och höll på att döda tvn... Suck. <3 Fan vad skönt det är att vara hemma!

Dagens bästa: Bagarn hade en farkost!
Dagens sämsta: SurgnällEkis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback