» My One True Friend

Vaknade imorse och spydde, mysigt värre. Har massa feber och mår inte alls speciellt bra faktiskt. Dagen har tillbringats i sängen och så lär även kvällen fortsätta. Hoppas att Truklas kommer hem snart och matar mig med glass, det har jag nog gjort mig förtjänt av... Förresten så längtar jag till sommaren för då kan jag och Zandy leka fisk-och-öl-leken igen och bara vara. För även om vi ses varje dag så är det inte riktigt samma sak :( Z vet precis vad jag menar, det gör hon alltid.

Dagens bästa: Nada!
Dagens sämsta: Kräkas.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Du är rätt gullig. RÄTT..

Postat av: Valky

Nu läste jag "Åh Valky, du är så jävla het... Ska vi ligga? Kyss din Zandy. Ps. Du är bäst i världen!"

2009-04-03 @ 21:55:12
Postat av: Zandra

Hrm inte jag som drömmer nakendrömmar om dig faktiskt...

2009-04-15 @ 21:08:14
URL: http://zandyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback