» Kiss Me, I'm Shitfaced

Det var inte igår som man bloggade direkt men jag gör ett försök. Truklas hämtade mig på jobbet i fredags och sen bar det av hem. Duschade och kladdade på mig smink och sen hoppade vi in i bilen och drog till C & F i Bro där det bjöds på middag, potatisgratäng & qournfileér fick tom. förrätt! Det var jag, Trukkis, Cissi, Fredrik och Lajzan till en början. Vi tjejer spelade ölspelet och C pussade min man på röven och jag käkade upp en orkideé. Vid 21 så kom Ante, Tina och Stoffe på besök. Tina var precis lika förkyld som mig och Stoffe var mest arg för att han inte fått ligga. Efter ett tag så drog Truklas, F, Stoffe & Lajzan till brobaren medans vi andra körde so-leken och Ante försökte fuska hela tiden. Vodka-shots är ingen höjdare förresten...  Jag blev snorigare och snorigare och Fredriks jävla light-nässpray för barn hjälpte inte ett skit. Min man var waisted som fan och vägrade att lyssna på Tina så jag lackade och satte mig i klädkammaren/datahörnan och surade och pratade med lill-Stoffe istället. 1 timme senare så lyssnade Truklas fortfarande inte på Tina, eller på mig heller så då blev jag arg på riktigt istället! Sen gick jag och la mig - utan man! Han fick sova med Lajzan istället. Vaknade igår av att jag inte kunde andas, rätt mycket snor och slem. Stormade C & F's rum och kollade på TV istället och pratade om kisstoffsar. Efter 2 timmar behagade min man att vakna och då blev det genast pizzatajm. Hela ligan minus jag & Trukkis drog iväg för att handla. Själv la jag patiens och Truklas kollade på nåt makeoverproram och vi vägrade prata med varandra. Lagom tills gänget kom hem igen så hade jag och Truklas blivit vänner igen kan man ju säga... Pizzan var ok, men Bean var kick ass! Skulle lätt kunnat druckit upp hela burken! Kollade på Wall-e och alla somnade så då drog vi hem. Truklas såg dubbelt och visste inte riktigt vad han hette men det gick ju bra iaf. Väl hemma så blev det sängen, yes man och kramper i magen :( Men det var ändå rätt mysigt. Skickade iväg ett fint mess till C som Lajzan tydligen läste högt för hela släkten haha. Vid 20-tiden så drog min karl iväg till Fred för att kolla film och Stoffe kom över på en cigg. Jag fixade till mig och väntade på att Stoffe och Anton skulle höra av sig igen men så blev det inte riktigt, istället så kom Trukkis och hämtade mig och så åkte vi hem till Cissis päron och lekte lite öl. Det blev ett gäng djupa samtal om barn osv. och Truklas mådde mest bara dåligt när Fredrik predikade haha, rätt åt honom! Stanade inte så länge för Truklas skulle upp och jobba tidigt. Själv tänkte jag åka hem till Emelie, emn så blev det inte, det var skönare i sängen. Idag är jag lika tokförkyld och mensig som innan så det blir nog en rätt slapp dag idag med...

Fredag
Dagens bästa:
Ante! Jag är nog fan lite kär i honom.
Dagens sämsta: Min dumma man.

Lördag
Dagens bästa:
Bakismysa i soffan.
Dagens sämsta: Mensverk.

Söndag
Dagens bästa:
Jag är på bra humör.
Dagens sämsta: Meeeeeeeens.

Förresten så har jag en ny bil...


Billy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback