» The Snow Fell

Toksjuk, snorig, halsontig och mensig - fuck me sideways vad synd det är om lilla mig. Har iaf jobbat idag, duktig jag, börjar jobba heltid igen imorrn skönt med cash mindre skönt att gå upp tidigt. Snälla Stoffe gav mig ride hem, bussvisslade på Zandy på vägen men hon ville hellre gå... Vilken hurtbulle. Snackade lite skit över en cigg eller sju och sen blev det middagstime för Valky. Ringde mormor samtidigt som jag lagade min kulinariskamaträtt, då fick min bandvarnare under mystiska omständigheter damp och började tjuta så han fick inte riktigt bokva på samma ställe efter det att jag tagit mig ett allvarligt samtal med honom. Igår så var jag hemma hos S och käkade popcorn och kollade på skitprogram på tv, rätt mys faktiskt. Förutom att vi är lika snoriga båda två och hostade ikapp, men det är ju skönt att få vara i lag med någon ibland iaf. Vem snodde våren förövrigt? Den personen borde få ett nackskott i pannan, här såg jag fram emot sommaren, bilträffar, öl på klippor osv och så börjar det att snöa igen! Vad är det för jävla stil? INTE OK! Näe nu är det duschdax och sen ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på How I met your mother och eventuellt plugga lite om jag orkar. Förresten så påbörjade jag en otroligt vacker bild i paint igår, ska göra klart den och slänga upp den på bloggen så fort som Stoffe behagar att skicka över den till mig.


Z är bäst <3



Dagens bästa: Jag är på ovanligt bra humör för att må så dåligt.
Dagens sämsta: Jävla skit snö/slask/piss - Blä!

Kommentarer
Postat av: laaajzan

Madde du måste också lägga in blomm-bilderna ;) hoho

2009-03-23 @ 22:37:05
Postat av: Maddox

Men jag hittar ju inte sladdjäveln!

2009-03-24 @ 17:02:29
Postat av: Anonym

Har jag RÖTT läppstift? Vafaan händer??

2009-03-25 @ 20:43:30
Postat av: Anonym

Du är gay? Alternativt så kom du nyss från nattskiftet vid malmskillnadsgatan ;) MEn du är rätt gullig iaf.

2009-03-25 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback