» 50 Years

I fredags så gick jag, Zandy, Pigge och Annica ut och käkade direkt efter jobbet för Annica fyllde minsann år. Det var skitmysigt förutom att det snöade massor.  Drack ett par öl oxh snackade skit och sen bar det av hem. Jag och Annica hittade Tobbe Hagenius på bussen också så det blev ännu mer jobbsnack. Väl hemma i värmen så kom jag på att det var ju dumt att åka hem, så jag tog en taxi hem till mina päron och kollade på så ska det låta och drack upp deras sprit istället. Spelade lite Wii med mamma hann jag också med att göra innan Stoffe kom och hämtade mig. Rätt som det var så var det tydligen dags att åka till Farsta och hämta Anton och Emelie så det gjorde vi... Sen vankades det flätor och öl haha. Var väl hemma runt 02 och mötte Ekis utanför, sen var det godnatt som gällde.

Dagens bästa: Jag är grym på Wii
Dagens sämsta: Åka till Farsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback