» The Art Of Partying

Fredag.
Jobbade och var helt slut. Ville mest bara gå och lägga mig på soffan och halvdö lite... Så blev det inte. Lilla Daniel tyckte att det var en fantastisk bra ide att komma över och dricka öl och jäger och så blev det.

Dagens bästa: Fick hem min adoptivsonbror.
Dagens sämsta: Vara så jävla trött

Lördag.
Jesper med kids skulle komma över och kolla på film men så blev det inte. Min morbror ringde och undrade när vi skulle ses, hade helt glömt honom så filmen fick läggas på is. Tobbe kom och hämtade mig och Jox oxh så drog vi till Leffe och spelade GH och Buzz. Vid 22 så gav vi upp och Tobbe körde över mig till Byfånen där jag hittade en flaska Whiskey som jag tittade lite närmare på. Plockade in oss i en taxi oxh drog på Luciafesten på Plebs. Lekte med mitt "söta" ex, Martin och det var faktiskt rätt trevligt. Nordan fick vara min man för kvällen efter som att Truklas fortfarande bara vill leka Thailand :( Tröstade lillebror också för han var lite låg och helt plötsligt så fick jag ragg, fy fan! Vid 04.30 så fick jag ont i benen efter det att FanFan suttit i mitt knä i en timme. Då tyckte jag att det var dags att dra så det blev en rätt spännande taxiresa hem. Somnade på typ 3 sekunder, skönt som fan. Blev även ett armband rikare, bra där Kemil.

Dagens bästa: Träffa Martin
Dagens sämsta: Vissa pappor...

Söndag.
Idag har jag mest bara handlat mat och betalat räkningar och det var lika ospännande som vanligt. Har pratat lite med Truklas och han har iaf sett en liten krokodil, men jag är besviken för att han inte tog hem den. Äh nu ska jag ta en cigg och ringa till min bästaste Zandy.

Dagens bästa: Prata med min älskling.
Dagens sämsta: Vara manslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback