» The Update

Mycket har hänt sedan sist... Här kommer lite vidare info.

» Jag har äntligen kommit hem från maskeraden ;)
» Varit på grönan med Rättviksfolket.
» Jag har fyllt år och blivit gammal.
» Flyttat ihop med min man som jag bott ihop med i 2 år...
» Skaffat mig en ny vän som heter Jesper, fast han pratar gotländska så man fattar inte så mycket av vad han säger ;)
» Haft födelsedagskalas på Sever inn.
» Fått 'jobb' på Stockholms bilsportförbund,
» Tagit hem andraplatsen i DM.
» Fått ett spontant telefonsamtal av Doris.
» Käkat middag med Truklas, Doris & Newberg
» Sagt upp bekantskapen med Fokas - Igen... Som vanligt...
» Reggat om min mans bil.
» Blivit brunett för att få tyst på Zandy.
» Dubbeldejtat med C & F.
» Fått reda på att jag har 70E i BH strl, tack C.
» Varit på glöggkalas @ Armblom's.
» Haft Guitar Hero kalas och rockat!

Just nu sitter min man på ett plan på väg till Thailand, det känns så där lagom kul. Själv har man jobbat till klockan 20.45 - rätt onice! Trklas ska vara borta i 3 jävla fuckin' veckor och jag känner mig redan rätt ensam. Ska försöka boka in en date med Zandy nu när vi iaf har en karl ur vägen ;) Nu ska jag krypa ner i sängen med Charles och tycka synd om mig själv.

Dagens bästa: Få leka med min man,
Dagens sämsta: Pysselkväll! Rätt gay!

Kommentarer
Postat av: Micha

Haha det är helt sjukt, men min karl har ju precis dragit till Florida i 3 veckor. Vad är det för jävla mentalitet de har?!



Härligt med en update!

2008-12-13 @ 11:06:42
Postat av: V

Eller hur. Bu för män! ;)

2008-12-14 @ 16:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback