» The Snake

Jahapps, då har man varit på julbord med jobbet då. Det var ju så där lagom tråkigt. Fick en bok i julklapp, en receptbok på desserter... Den kommer jag ju säkert att använda flitigt hmm? Men den var mjuk och klämvänlig så jag och Lotta satt i baksätet på Lindas bil och mysta med våra nya böcker. Blev även bjuden på kalas hos Karin och det lär ju sluta med karaoke, för det har Zandy bestämt.  Idag har Jesper lärt mig två nya ord på gotländska "Urm" & "reijv" eller som vi i sverige säger; Orm och Räv. Annars är giraff ett bra djur enligt hans son ;)

Kan det bli den 30e december snart?

Dagens bästa: Min snälla pappa som skjutsade mig och Zäta till julbordet.
Dagens sämsta: Jag vill åka rally, typ nu! Men det går ju inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback