» Angry

Idag har jag varit rätt förbannad på jobbet... Och Zandra också. Vi skapade helt plötsligt ett litet krig mot vissa andra och strejkade! Jävla pisspotta med stort P. Anyhow, igår lagade jag jävligt god mat - blev fan lite imponerad och kär i mig själv. Har snackat lite med min karl och med lilla Lina idag också, massa mys. Annars så har jag mest pratat med Martin hela förmiddagen och bokat in en playdate med Nordan på torsdag. Jag och Zandra har forskat i det årliga problemet; Vad händer på nyår? Vi började fundera på om vi skulle styra upp något men det verkade gå så där för Butte och Dan skulle minsann leka middag med Dan's syrra och hennes homies. Känns som att det åter igen kommer att bli ett så där konstigt nyår när hela gänget är på skilda håll och kommer på att det suger och ska mötas någonstans och alla missar 12slaget osv. Aja, det löser sig nog. Bara jag får vara med Ekis och min Zandy så är jag nöjd.

Dagens bästa: Se och prata med min älski.
Dagens sämsta: Min nacke är paj igen :(

Kommentarer
Postat av: Ekis

och dan som frågade mig häromdagen om jag skulle vara me och äta middag med honom och butte på nyår. men men jag litar på att du löser d hela älski =)

2008-12-16 @ 12:34:53
Postat av: Valkyria

Vill du hellre leka med D & B + småtjejerna? :(

2008-12-16 @ 19:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback