» Back In Pain

Min rygg mår skit, igen :( Käkade lite citodon för att bli av med ondheten och det blev jag ju... Jag blev även hög och låg och höll i mig i sängen, buh! Annars så har väl dagen varit som vanlig, lagom ospännande. Imorrgon vankas det dessutom julbord med jobbet och jag & Zandy känner oss rätt stressade. Just ja, jag har varit duktig och städat ur frysen - 10 poäng till mig, eller hur älskling? Elfver har även lärt mig att säga "offer" på gotländska, det låter skitmuppigt och nu kan jag inte sluta säga det... Hehe ;) Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, plocka ögonbrynen och kolla på en film tills jag somnar.


Är min man lång eller är tanterna minidvärgar?


Dagens bästa: Jag har faktiskt vart lite duktig idag.
Dagens sämsta: Vart är Truklas när man verkligen behöver honom?

Kommentarer
Postat av: Ekis

Javla bra att stad frysen =) luktar d battre nu?

truklas e tydligen i thailand nar man behover honom =(

2008-12-22 @ 10:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback