» East Bound And Down

Rättvik - Måndag.
Johan kom och hämtade mig och sen bar det av för att hämta Hacke. 1km senare så krockade vi, bra skit. Fiskade upp Hacke och sen väntades 3 timmars resa. Som tur var tog det bara 2 timmar, om man bortser från kön in till Rättvik. Kommer upp till Mange och då är ingen där. Som tur var så kom Truklas och co efter några minuter och gav mig öl så då blev jag glad igen. Drog ner på stan och jag och Truklas placerade oss vid ena rondellen för att kolla bilar i våra nya fina stolar. Vi tappade bort alla andra förutom Grimberg men det gjorde inte så mycket. Efter ett tag så hittade jag Puggen och fick känna p´å hans fasta rumpa... Som bestod av fickor fulla med öl. Det hände inte så mycket annat kul men det gjorde inget för jag var mest nöjd över att slippe sova utan min man en natt till.

  
Dagens bästa: Sova med min man!
Dagens sämsta: Ingen AC i Bennys volvo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback