» Chelsea

Bara för att Chelsea tjatar så jävla mycket så skriver jag väl en rad eller två....
Ikväll så blir det Batman med Truklas och Jox. Ska käka ute också när vi ändå är i farten så det lär väl bli sushi för mig och Jox oxh något med mycket döda djur i åt min karl. Just för tillfället så har Truklas en mäklare hos sig som är och värderar hans lägenhet och vi har fortfarande högsta budet på den lägenheten som vi kikade på sist. Igår så skulle jag och Zandy egentligen ha lurat med Lina på Anchor men så blev det inte för min mage vill inte som jag vill... Istället så blev det till att städa ur garaget och köra ner alla rallydelarna till Silver Stripe - otroligt spännande. Hyrde en film som jag inte tittade speciellt mycket på och ja, sen har jag väl inte gjort något mer.

Dagens bästa: T R U K L A S !
Dagens sämsta: Mens, blähhh.

Kommentarer
Postat av: Chelsea

Hihihihihihihihihi!

2008-08-08 @ 13:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback