» Chasing Cars

Fredag @ The Ekesäters.
Skulle egentligen ha grillat hos Dan men så blev det ju inte. Istället så packade jag, Truklas och Butte in oss i volvon och drog iväg och shoppade mat. Drog hem till Ekis päron och började grilla Gobbe joinade in och jag hade faktiskt köpt partyhattar. Fred kom efter vi hade ätit och då började vi spela kort. Lina och hennes homies kom också och försökte grilla, det gick tydligen så där för Butte fick ta över. Zandy och Muttan gled också över och drack lite HB. Annars hände det väl inte så mycket. Fick sjukt ont i huvudet så jag gick hem och la mig plus att jag skulle upp tidigt dagen efter för att gå på grönan...


    
 


Dagens bästa: Leka med Zandy!
Dagens sämsta: Dumma huvudet.

Lördag - Fiska.
Skulle på grönan med C och hennes familj. Men så blev det inte för hennes hun hade sprungitbort så det blev hundjakt för hela familjen istället. Tvingade Ekis att köra mig till Ingarö och dte gjorde han. Sen satt jag i 6 timmar i spöregnat och fiskade med min mamma... och drack öl så klart. Spelade lite plump med Kerstin och co. Innan pappa tvingade mig att åka hem. det var lagom för Ekis skulle dra vid 22 så han borde komma hem typ 30 min efter mig... Eller inte för han kom inte ens iväg dit han skulle utan hamnade på anchor med massa skumt folk. Han var inte poppis när han kom hem - pissråtta!

Dagens bästa: Jag fick en stor fisk :)
Dagens sämsta: Pissråttan Truklas.

Söndag - TUSS.
Åkte iväg till Uffes jobb och lastade rallybilen inför TUSSen. Sen åkte vi till värmdö och besiktade skiten. Väl hemma igen så plockade vi upp Zandra och åkte på fornfyndsjakt! Vi hittade tre runstenar. Bra skit.
http://www.motorsport4sale.com/reportage_2008_080803_tuss_1a_807.asp


Dagens bästa: Zandra som köpte solmadrasser och pennor.
Dagens sämsta: Varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback