» Depressed

Jag SKA skriva om Rättvik, så fort som jag får bilderna av min otroligt lata man. Ska även skriva om vårat kalas hos hans päron och om annat onödigt men fan inte utan bilder.

Idag har jag iaf varit hos optikern, och håll i hatten - min syn har förbättrats! Haha, går det ens? Helt sjukt är det hur som helst. Annars så har jag fått lite kramper igen, jävla endometrioshelvete! Det är inte alls så kul och jag känner mig inte på topp. Det blev inte direkt bättre av att jag blev asförbannad på mitt karlskrälle idag... Och det har fan inte gått över. Nu ska jag krypa ner i sängen, mysa in mig i täcket och fortsätta vara sur tills jag vaknar imorgon. Var förresten på två visningar igår... Men det känns som det kvittar för Truklas verkar inte vilja bo ihop med mig överhuvudtaget och han verkar absolut inte vilja sälja sin lägenhet.

Dagens bästa: Det regnar idag igen : ]
Dagens sämsta: Tidsoptimister.

Kommentarer
Postat av: Chelly

han jobbar på staoil vid IKEA, kungenskurva.

Postat av: Chelly

Men herresatana vad seg du är, människa! Om du inte får de äkta bilderna kan du väl rita istället?

2008-08-06 @ 10:37:05
URL: http://www.metrobloggen.se/chelly
Postat av: Chelly

Din karl verkar inte vara den snabbaste i världen, eller sölar han extra mycket för att jag sitter och väntar på en uppdatering? Skriv något annat sålänge så bjuder jag dig på en eller 5 biror när vi ses.

2008-08-07 @ 12:15:37
URL: http://www.metrobloggen.se/chelly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback