» Automobile

Rättvik - Onsdag.
Vaknade och skulle minsann åka hem - på en gång! Det fick jag inte för min man var inte nykter... Så det blev till att hänga på tomten en hel dag igen. Fick ett sms av Thias och ett av Olson och då blev det lite bättre så jag ringde till min pappa som inte alls tyckte att jag skulle komma hem så dte blev till att stanna. Drog iväg och köpte vattenmelon åt ett helt kompani typ och sen drog jag och Ekis på en vinfylla. Hamnade nere hos Jonas där Grimberg satt och ringde på bilannonser haha - så jävla kul. Tvingade upp någon av Dennis polare för att köra Jockes bil och sen blev det till att åka bil resten av natten. Jag och Jocke satt i bakluckan och hade skitkul! Vid 03 så kom jag och Truklas på att vi skulle åka hem så Dennis andra polare fick komma och hämta oss i sin limmo... Som man inte fick röka i! Newbe-raggare. Åkte iaf hem och Dennis och hans tjej hakade på upp till våra basecamps. Sa god natt till dom och lovade att vi skulle ligga... Men när vi väl börjat med det så kom vi på att det var fan inte så kul och att vi borde sova istället så det gjorde vi.

  
   
   


Dagens bästa: Leka med Jocke, skev man.
Dagens sämsta: Ingen drive-in bio för mig iår igen.
Dagens låt: Eastbound And Down, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback