» All Summer Long

Rättvik - Tisdag.
Det blev en rätt slö dag, Johan & Mange kaklade "mitt & truklas" hus. Jag och Truklas lekte lite med Felix, så jävla tuff unge. Visa honom en öl så säger han "pssshhyyy" <- Öl-öppnings-ljud. Shoppade Pizza till hela gänget gjorde vi iaf och två stycken blev getingstuckna på mindre än 1 timme. Sen blev det förkrök på Manges och Marits framsida och Linn plockade fina stenar åt mig och ville minsann också vara cowboy som jag var. Packade in oss i bilarna och sen hamnade vi hos Grimberg jr och hans polare. Jag och Puggen lekte konstiga lekar och jag ville mest bara åka och möta Thias och Emilias, men det gick inte för ingen annan ville dra. Tillslut så fick vi äntligen åka ner på stan och jag hittade Thias. Sen gick vi på skattjakt och hittade oss en Drutt, en Danne och en Jimmy IH. Satt där och drack massa öl och sen blev det dags att leta upp våra egna vänner igen... Thias slängde ur sig en dum kommentar och jag började storböla. Då var kvällen inte alls så rolig längre.



Dagens bästa: Mange som minsann skulle döda folk.
Dagens sämsta: Vara lesso.
Dagens låt: Kid Rock - All summer long.

Kommentarer
Postat av: Matte

Det var Emilias som viskade till mig att säga så till dig. Jag protesterade, men han sa att jag inte skulle få åka med hem om jag inte sa det.

2008-08-07 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback