» Every Rose Has It's Thorn

. Was it something I said or something I did .
. Did my words not come out right .
. Though I tried not to hurt you .

Efter att ha lekt lite med Ekis så har vi konstaterat att jag är en urusel flickvän. Fick lite skuldkänslor faktiskt. Ekis talade om för mig att jag faktiskt inte klarar av att ha en kille längre än 2 månader, för sedan tröttnar jag. It's true. Så från och med nu så ska jag hålla mig singel. Killar är tydligen inget för mig.

Jimmy aka. Lankarbro
 
Träffades: I skolan.
Var tillsammans: 5 månader.
Gjorde slut för: Jag hittade Fokas.
Relation idag: Ingen alls.
Bästa minne: Fighten i spånga.
Övrigt: Fick barn med min kompis.

Andreas aka. Fokas

Träffades: Spånga - Svandammen.
Var tillsammans: Ett par år...
Gjorde slut för: Vilken av gångerna?
Relation idag: Tveksamt, kompisar?
Bästa minne: Finns många.
Övrigt: The love of my life.

Theo

Träffades: På en fest, tror jag.
Var tillsammans: Någon vecka.
Gjorde slut för: Fokas.
Relation idag: Ingen alls.
Bästa minne: Bio-dejt.
Övrigt: Så jävla romantisk... tyvärr.

Martin

Träffades: Via Danne-Varg.
Var tillsammans: Någon månad.
Gjorde slut för: Problem med drickat & Fokas...
Relation idag: Polare.
Bästa minne: När han råkade spola ner sina glasögon.
Övrigt: Världens roligaste kille.

Michael aka. Kojo

Träffades: Helikopterplattan - 97.
Var tillsammans: Någon månad.
Gjorde slut för: Han satt inne jämt & Fokas...
Relation idag: Ingen alls.
Bästa minne: När han gav mig en höger, av misstag.
Övrigt: Flyttade och fick barn.

Kenny

Träffades: I skolan
Var tillsammans: 1-2 månader.
Gjorde slut för: Fokas.
Relation idag: Ingen alls, tack och lov.
Bästa minne: Skolka och dricka Kir.
Övrigt: Han hade nog något fel...

Niklas aka. Ekis/Truklas

Träffades: Spånga - svandammen.
Var tillsammans: 1½ månad x2, tydligen.
Gjorde slut för: Det vette fan.
Relation idag: Lekkamrat.
Bästa minne: Mats palats.
Övrigt: Världens bästa kille!

Andreas aka. Olson

Träffades: I minneberg
Var tillsammans: Någon vecka.
Gjorde slut för: Pass.
Relation idag: Pratar i telefonen nu iaf.
Bästa minne: Sprinten i uppsala.
Övrigt: Jag har mött min överman i klanighet.


Ser ni också någon rödtråd? Fokas, det är ditt fel! Dumma jävla unge... Du borde få smisk (fast du har ingen rumpa hahah) Ska fortsätta att hyra in mig hos Zandra & Mats istället. Det är nog bäst för alla, utom Zandra och Mats kanske. I'm a bad, bad, bad girl.

. Though its been a while now .
. I can still feel so much pain .
. Like a knife that cuts you the wound heals .
. But the scar, that scar remains .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback